Jess (lieutfaber) wrote,
Jess
lieutfaber

Twittery goodness

  • 00:34 @laetha Yay! I'ma be out of state for two of them! #
  • 00:35 @laetha oooh, that's what I use. Also, also not sleeping. Crap. #
  • 00:38 @extralife info in the app store says wifi for calls, any connection for text chat #
  • 00:40 Skype for iPhone FT-freaking-W! #
  • 07:14 Don't wanna go to work. Bed was nice and warm #
  • 11:11 @laetha one weekend in July, and one of the memorial parades #
  • 11:12 RT @KenPlume: If an apple a day keeps the doctor away, will eating two apples fend off two doctors, or just one super doctor, like Dr. Doom? #
  • 15:47 @laetha *sigh* Boys. And that was a lot of fishies, too! #
  • 19:15 @straylightrise Yeah, that sounds about right. :( #
  • 19:17 fabs is the floating-point absolute value function from the C++ standard library. Yay! I am the floating-point absolute, Elena! #
  • 22:40 Ugh, cinnamon salt water taffy is just wrong #
Automatically shipped by LoudTwitter
Subscribe

  • (no subject)

    Welp. Made an appointment to talk to my manager tomorrow to get into detaily type things. Happy, davitant? Now stop harassing me. :P

  • (no subject)

    Soooooo... Um. There may or may not be an Epic Plan potentially in progress. It may or may not require me to pack up all my crap by the end of the…

  • (no subject)

    Declaring yourself innocent and vilifying the other parties involved does not make it true. Posted via LiveJournal app for iPhone.

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments